divendres, 1 d’agost del 2014

Clar de Lluna 2014

El 12 de Juliol vaig correr el Clar de Lluna, un cursa o caminada popular que és fa cada any a Santa Maria de Palautordera de nit el dia de lluna plena.
Durant tot el dia havia estat plovent i "plovisquejava" tot i aixo hi havia molta més gent dels inscrits (al migdia ja hi havien 1.500 inscrits.

El tret de sortida és feia a les 10 però a les 9 ja hi havia gent que sortia caminant, hi havia molta gent coneguda.

Vaig sortir amb en Carles i el Marçal Lombarte i vaig estar a un ritme bastant tranquil durant 1,5km aprox despres en unes pujades hem van deixar anar més al meu ritme i em vaig anar separant no tenia llenterna ni s'havia el recorregut però hi havia tanta gent caminant que t'iluminaven i marcaven el cami i a la vegada et fien perdre temps esquivanlos, no parava de anar adelantant gent caminant i correns i anava a un ritme molt bo durant tota la pujada i a la baixada vaig seguir a un ritme molt rapid cada vegada més, no semblaven uns 9km sino menys de 2, cada vegada hi havia menys corredors i tardava molt en passar-ne un i quan vaig entrar al poble pel carrer major, amb un baixada molt poc pronunciada ja vaig agafar un ritme de mig fons, anava molt rapid i casi sprintava, al final vaig fer un gran temps de 38'40 min casi segur entre el 25 primers correns i de menys a més, a en Carles i en Marçal el hi vaig treure 14min tot i que anaven lents perque en Marçal tenia molestites al besso.