diumenge, 3 de maig del 2015

Cotrol Social CAG

El passat 25 d'Abril vaig participar al control social del Granollers en dalt de llargada i 1500obs
A la llargada vaig fer: el primer salt em va venir fatal i encomptes de saltar vaig fer una passa llarga vaig tocar la pista i despres vaig caure a la sorra, els jutges em van medir no se perque la marca 3,68m. Despres vaig fer un nul per molt poc i molt llarg i al següent intent on havia de saltar molt per poder passar a la millora vaig fer 5,06  despres vaig fer 2 nuls i m'en vaig anar a fer els milqui obstacles amb ria.
Vaig començar traquilament i tampoc em rebentava passar obstacles, la ria era bastant facil de passar però caure a l'aigua i despres continuar era on perdia molt de temps, al segon pas per la ria ja tenia els mitjons xops, al final vaig fer un petit sprint, 5'24.