dimecres, 1 de juliol del 2015

Previa del Campionat de Catalunya Cadet a Gava

El 6 de juny vaig correr la previa del Campionat de Catalunya.

Per les males marques que havia fet a l'aire lliure, em va tocar correr a la segona serie. A la primera serie van fer tots unes molt bones marques un 1'25, un 1'26, un 1'27, 6 1'28 i dos 1'30 eren 11 i passaven 12 nomès hi havia segurament una plaça més per la final. I quan anavem a sortir apareix una abulancia a buscar un noi que no es trobava bé, això va fer que haguessim d'esperar 20min per poder sortir, ja estaven cansats i estava segur que nomès el que guanyes potser passaria a la final, vam sortir, jo vaig començar a anar al maxim, la resta no em va seguir.vaig passar la volta a ritme de 1'28 però ja no podia més, tanta espera, tot i això vaig aguantar prou i finalment despres de morir-me a  l'ultima volta vaig fer una marca de 1'32''08, que em va classificar per la final.