diumenge, 1 d’abril del 2012

1r TROFEU DE PROMOCIO ATLETISME PISTA-2012 1a Jornada

Avui he fet pista Sant Celoni les marques que he fet no son valides per a minimes ni rankings de la federacio.
Als 2000m erem 4 del club, dos nois i dos noies, i hem corregut junts he sortit molt rapid i sempre anava molt rapid o més, també he doblat a la 4ta volta l'ultima, al començar l'ultima volta a la primera de les noies i a la recta final amb un sprint molt rapid al segon i ultim dels nois.Ha passat una cosa, que jo coneixo molt a tots els benjamins i alevins del club i cada vegada que feia l'ultima recta de la volta començaven a cridar:Victor!, Victor!...
He acabat a 1'55 segons del 2n classificat.
A llargada era el tercer en saltar, en els dos primers salts (3,51) ja els he fet millor que tothom i he guanyat, en el tercer encara he fet mes (3,57) i ens han dit:ara descanseu i els benjamis acabaran de fer els tres salt i despres fareu 3 salts mes (els benjamins havien fet els 1.000m) mentrestant hem fet els 60m erem 7 i tenim 6 carrils ens han dividit en 4 a la primera serie i 3 en la segona jo he anat a la segona,he sortit amb"tres apoyos" i he guanyat.
Despres he anat rapid a llargada i he saltat el 4t he fet 2,44 perque acabava de fer els 60m els 5é nul he passat de la plastelina i si ara vas a les pistes i busques la plastelina encara estara marcat amb les sabates de claus.
I finalment l'ultim he fet 3,41 i mig.
Hem estat molta estona esperan a l'hora de dinar perque jo sabia que al reglament deia que nomes pots participar en 3 proves pero com m'aburria he anat a preguntar i m'he apuntat a Pes.
El primer llançament he agafat tanta força que m'he caigut i m'he hagut de recolçar amb la fusta del nul.
El segon ho he fet molt bé 6,16m i l'ultim també 5,95m.
Quan hem acabat hem fet una festa amb un dinar de carmanyola i despres hem jugat.


1a.Jornada-1/4/12


10.00 2000m.ll.****
          Llargada***
          60m.ll.
          Pes


Resultats:

2000m                  7'20
Llargada                3,51;3,51;3,57;2,44;X;2,41 i mig
60m                       9,7
Pes                        X;6,16;5,95

1 comentari:

fcobos ha dit...

Caray Victor menudo historial deportivo tienes, todo se te da bien, incluso publicar tus competiciones y los resultados de las mismas.
Un abrazo