dimarts, 27 de maig del 2014

Campionat de Catalunya de Proves Combinades a l'Aire Lliure

Ahir vaig anar a Serrahima, una pista on mai havia estat que està a Monjuic aprop de l'Institut de Educació Fisica INEF i just a sota de l'Anella Olimpica. La pista era molt bona però tots els carrils a les rectes i el 1 a les curves estaven molt gastats, hi havia com sorra de Tartan i sense claus podies relliscar facilment, a més al posar-te a l'starting per fer la sortida est feies molt mal a les mans.

Jo anava a fer el Pentatlo Infantil 80m-Llargada-Pes3kg-80t-Alçada, a casi tothom dels participaven els coneixia, a les 12 em va tocar a la 1rª serie pel carril 4 al mig de l'Eloi Santafe i en Joaquim Rodriguez o Faroux, vaig intentar seguir l'Eloi i vaig quedar 2n amb 10''63 que és la meva MMP, ja que tenia 10''8 en manual, i ho vaig fer bastant bè 533 punts encara que l'Eloi va fer 8''20 que eren més de 600 punts, a la segona serie en Joan Artigas va gunyar amb casi el meu temps, anava 2n.

Al acabar vam anar tots cap a el foso de llargada, les practiques no em van sortir molt bè i el primer salt el va ser nul, vaig trepitjar mitja plastelina, el segon no vaig  fer nul, 4,90 un bon salt i a l'ultim tambè va ser nul.
Vaig fer 363pt i continuava 2n amb 896, a un punt del 3r i 4 del 4t.

Tambè molt rapidament vam anar cap el pes, en el primer llençament vaig fer 9,14 la meva segona millor marca per molt poc, i els altres dos em van sortir més curts 7,95 i 8,96, vaig fer 434pt i com que en Joan Artigas va llençar 10,42 em va passar, anava 3r amb 1.330pt (l'any passat a Palafrugell vaig fer 1.385pt en total del Pentatlo)

Al migdia vam anar a dinar en una esplanada d'herba sota els arbres amb la familia d'en Joan Artigas i l'Eloi Santafe i despres mentres esperavem l'hora per tornar a fer un escalfament van anar a veure la perxa del Decatlo que va començar a la una i mitja i a les 6 quan ja havia acabat i marxava encara estaven competint, i a donar voltes per la pista amb uns quants de la combinada.


A les cuatre i vint vam fer les series de 80t a la primera serie en Joan va guanyar amb molt aventatge 12''96, l'unic que va baixar de 14 segons, i a la segona serie hi vaig correr jo 14''53 que és la meva MMP per 1''3 segons. En Joan Artigas és va possar primer, l'Eloi segon i com que l'Adria Navajon ja que va guanyar la segona serie i tot i que em va treure 3 decimes va guanyar casi 100pt més que jo i em vaig colocar 4t a 11pt del 3r (2cm en alçada).

I finalment vam anar cap a l'alçada, eren unes hores no molt bones ja que la zona d'alçada estava en dirrcecció cap el port i el sol que estava marxant i molestava ens donava de costat. Vaig començar a 1,31 i fins a 1,46 vaig anar saltant el llisto sempre a la primera, encara que a 1,43 vaig fer una cosa molt dificil, la carrera no em venia bè i vaig tornar enrera perque encara no era nul i vaig aconseguir saltar el llisto cosa que és psicologicament dificil, despres al 1,46 vaig fer, igual que tothom, els dos primers intents nul i al ultim just despres de que l'Adria Navajon s'elimines vaig saltar-ho i com que havia saltat 3cm més que ell vaig guanyar em vaig colocar 3r, l'1,46 només el vam saltar els tres que vam pujar al podi l'Eloi, en Joan i jo l'1,49 al final només el va saltar en Joan Artigas.

Al final vaig quedar 3r de Catalunya en Proves Combinades 1r en Joan i 2n l'Eloi



1 comentari:

fcobos ha dit...

Felicidades campeón, estas imparable, continua así, Un abrazo