dijous, 15 de maig del 2014

Campionat de Catalunya per Clubs Infantil al Prat

El passat 10 de Maig una altre vegada al Prat vaig anar al Campionat de Catalunya per Clubs, cadascu havia de fer com a maxim 2 proves i et donaven uns punts depen la posició.

Vaig sortir cap alla a les 12 del Mati tot i que competia casi a les 6 de la tarda, ja que no em podien portar i vaig anar amb l'entrenador, que tambè anava amb les noies que competien a partir de les dues. Vaig mirar durant unes quantes hores com competien totes les noies. I a les 5:45 vaig competir jo, primer en perxa que em va sortir bastant malament, 1,70 encara que l'ultim nul de 1,80 el vaig passar per uns quants pams però la perxa va tocar el pal que aguanta el llisto i aquests va caure. Dos minuts despres ja havia començat els 600m on vaig sortir bastant rapid amb en Pol Teruel just darrera que va aguantar-me una volta despres ja molt cansats els dos jo vaig aconseguir aguantar el ritme molt més que en Pol i vaig guanyar-lo per 2 segons, 1'35''6 i en Pol 1'37''7, el tercer 1'46.

Encara no tinc fotos

1 comentari:

fcobos ha dit...

Bravo, Victor cada vez te superas y mejoras tus resultados, continua así, un abrazo