dimarts, 3 de març del 2015

Control Cadet-Junior en Pista Coberta

El passat 28 de Febrer vaig anar a competir a l'ultim control en Pista Coberta, que era Cadet Junior. Nomès feia els 600m per centrar-me en fer la minima.

Vam arribar una mica despres de les 4, per que en Pol havia de fer Pes a les 5:25, amb l'entrenador vaig estar mirant les proves i quan van començar els de pes vam anar a una zona més aprop per poder veure millor, una estona despres del 2n llançament vaig possar-me el dorsal i cinc minuts més tard vaig baixar a escalfar.

Vaig fer uns 10 minuts d'escalfament i com que tenia molt temps vaig estirar i fer tecnica de carrera igual però amb més pausa. Quan quedaven uns 30-25 minuts em vaig canviar casi tot i quan quedaven una mica més de 15 minuts em vaig possar els claus. Al arribar a baix nomès hi havien noies per als 300m i 10 minuts abans de correr nomès hi havien nois de 600m fent progresius quasi en fila per la recta, fins que una estona abans de les 18:40 van cridar el 600 Masculí, van començar a cridar la primera serie, 10 persones en una serie!!, jo sortia pel carrer de més en fora amb en Joel del Sabadell, al entrar a la cambra de requeriments quasi que ningu s'ho creia, 10 persones, erem molts. Vam pujar cap a dalt i ens vam anar cap a la sortida, vam fer unes sortides per acabar d'escalfar i els jutges ens van acabar de colocar. I van sortir.

La primera corba com sempre la vam fer per carrils, en Joel em va fer una petita empunnxada sense importancia i en Josue Canales, jo al costat i en Nil Consgost darrera ens vam possar a davant una mica despres de la primera volta anaven els tres junts Josue-Nil-Jo, i ells es van començar a separar mentres jo seguia a una ritme molt rapid, al final de la segona volta m'havien tret molt i ja notava molt acid lactid però vaig aguantar i reduir una mica la distancia amb en Nil que anava segon i per darrera hi havien une batalles molt grans per guanyar posició. Al final vaig arribar 3r però amb molt bona marca. Com que erem molts no ens paravem de molestar mentres sortiem de la pista.

Un cop a baix vaig estar una estona sense fer res perque està mort de cansansi i no podia més, quan em vaig "recuperar", em vaig canviar i vaig pujar a dalt, alla estaven en Donato i en Pol, ja havien sortit els resultats,  1'30''03 que és minima per al CAMPIONAT D'ESPANYA CADET EN PISTA COBERTA A SABADELL, despres de veure els resultats i agafar 'entrapa vam marxar.

Video Cursa de ATEbre (Atletisme Terres de l'Ebre)