diumenge, 1 de març del 2015

Jornada de Proves Combinades d'Hivern (PC) a Palafrugell

Ahir 2 i avui 3 de Desembre,  he anat a un control de Proves Combinades a Palafrugell, que era d'Hivern, és a dir proves de Pista Coberta, jo com a Cadet feia un Hexatlo que està composat per:

Primer dia: 60m.ll. - Salt de Llargada - Lleçament de Pes (4kg) - Salt d'Alçada
Segon dia: 60m.t. - 1.000m.ll.

Ahir dia 2 va ser el primer dia.
Vam arribar a les 8:50 aprox., molt aviat i vam poder anar veient com anaven arribant tots els Cadets que competien a la Combinada, l'Iñaki del Montornes, en Pau d'Olot, els del Banyoles, etc.
Vaig escalfar amb l'Iñaki, van començar a fer-se series, primer de 60t femení i despres els 60 llisos masculins, jo corria a la primera serie amb en Josep Maria del Girona-Costa Brava, en Marc Teixidor i en David Medina del Banyoles i en Daniel de la Hoz del Nou Barris. La sortida no va ser molt bona per part meva, i vam estar mitja cursa casi iguals, però als metres finals vaig acelerar i els hi vaig treure diferencia, al final 1r de la meva serie amb 8''39-452 punts que no és una gran marca però separat amb dues decimes del segon l'Iñaki que va guanyar la 2nª serie.





2nª Serie

Despres vam anar cap a el Salt de Llargada, al fosso del l'arribada, tenia casi la marca més llunyana de tots. El primer salt no va ser nul però no vaig fer-ho bè i vaig saltar 4,82, despres vaig fer dos nuls, un molt, però molt just i l'altre bastant clar que passaven del 5 metres. Vaig fer un slat de 4,82-348pt i continuava primer amb 800pt.




Despres va venir el Llençament de Pes, que mai havia fet amb una bola Cadet (4kg), era l'ultim de la llista i no sabia com tirar, aixi que el primer intent el vaig llençar en parat i vaig fer una marca de 7,40m, el segon ja el vaig fer en moviment, d'esquenes que es el més normal i vaig llençar 7,39m i a l'ultim llençament vaig llençar lateralment com havia fet sent Infantil i vaig millorar, 7,74m. En aquella prova vaig quedar 3r per darrera d'en Josep Maria que és llençador i va tirar 10,59 i d'en Ruben Cros que va tirar 8,26, amb una marca de 7,74m-351pt i continuava primer amb 1.151pt.






I al final de la jornada va arribar el Salt d'Alçada, ens van separar en els dos matalasos, el dels que començaven al voltant d'1,15 i els de més d'1,30. Jo estava en el d'1,30m, tot i que vaig començar a 1,33m despres vaig passar d'1,36 i vaig saltar a la segona 1,39, 1,42 i 1,45 els vaig passar a la primera i a 1,48 una alçada molt decisiva el vaig saltar a l'ultim intent com els altres. Van pujar el llisto a 1,51-396pt, era l'alçada clau, i la vaig saltar al segon intent quan els altres o van fer al tercer. Finalment a 1,54 ens vam eliminar tots el Cadets, i va començar a saltar un Francès absolut que tambè estava fent la combinada que va fer 1,75-1,81-1,87 i 1,90 a la primera 1,93 (=MMP) al tercer intent i es va eliminar a 1,96.









El dia següent era la segona jornada, tocaven 60t i 1.000m.

Als 60 tanques erem els mateixos, i vam haver-hi dues series en la primera van correr els dos més bons i que van fer 10''41 i 10''69 i a la segona serie vam correr l'Iñaki i jo que vam anar un al costat de l'altre (ell passava molt més bè les tanques, a 3 pasos) però a la penultima tanca ell és va entrebancar i vaig treure-li dues decimes. Al final vaig fer una marca de 11''28-325 3r en total de la prova i el primer de l'altre serie em va passar per 6pt.




Fianlment van arribar el 1.000m la "meva prova" corriem els de la combinada i 3 nois del GEiEG l'Alex Godo, en Josue Canales i un altre, fora de les combinades. Per quedar primer havia de ser una mica menys d'un segon més rapid que el primer. Vaig sortir enganxat a l'Alex i en Josue, i els tres en vam començar a separar de tothom a un ritme molt rapid, fins que a l'ultima volta en Josue va petar, però no em deixava passar, jo m'obria al carril 2 o 3 i ell m'inpedia passar, però a la recta final vaig començar a esprintar i al final li vaig treure 6 segons, vaig acabar amb una marca de 2'57''06-693pt.







En total 2.565pt a quasi 150pt del segon.