dissabte, 27 de desembre del 2014

Sant Silvestre Riudellotenca 2014

El passat Sant Esteve, 26 de Desembre vaig correr la Sant Silvestre Riudellotenca.

Vam arribar a una mica abans de les 9, i vam agafar els dorsals tot i que la cursa era a les 11, quan van començar les curses Infantils (aquest era el primer any que no les podia correr), vaig començar a "rodar" i 15 minuts abans ja estava preparat només amb la roba de competició i em vaig anar movent i escalfant aprop de sortida. A la sortida em vaig colocar a primera fila fins que van arribar els "millors" que es van possar davant.

Va ser una sortida molt extranya per que el del micro va dir que es donaria quan toques el xiulet però quan va arribar al 3 ja tothom va començar a sortir tot i que no havia sonat el xiulet. L'Alex Godo va sortir bastant rapid just darrera del grup de davant, jo entre gent vaig aconseguir atrapar-lo i ens vam possar a correr junts a un molt bon ritme, vam passar el primer Km bastant rapid 3'24, abans del segon quilometre vam entrar a una camí de terra que semblava un carril bici. Al arribar al Km 2 l'Alex em va preguntar si haviem passat en 8 minuts, per que no portava rellotge i jo vaig dir, 7 min que era el que portavem, anavem molt rapid, es va acabar el carril bici, vam passar una mica per poligon i al entrar de nou en camí de terra hi havia el km 3 que el vam passar a 10'50 ivam começar a anar per un camí al costat de la via del tren, vam començar a sota i vam acabar passant per sobre, em vaig separar de l'Alex perque em trobava molt bè comaparat amb ell, despres del pont vam arribar al km 4 on continuava a bon ritme, despres d'una pujada i uns metres de baixada va arribar el km 5 que el vaig passar en 18'37 i despres al girar una mica cap a la dreta va arribar la pujada de la cursa, més de 200m de un 5% com a molt i una mica menys de 200m al 9-10% com a minim tota l'estona, en el primer tram vaig anar bastant bè i al segon i més dur vaig patir però entre les paraules que hi havia al terra pintades de GO! GO! que em van fer oblidar una mica el cansansi i un senyor de darrera que s'animava en veu alta o animava algu del grupet la vaig passar bastant bè i fins i tot a la part final vaig acelerar una micaqueta. Ens vam incorporar a una carretera i uns metres despres ens vam ficar per un camí esfaltat entre camps despres d'una llarga recta hi havia el km 6, despres vam anar baixant molt tranquilament sense cap rampa bestia, entre rectes i corbes molt obertes fins arribar a Riudellots on hi havia molta gent animant i vam acelerar el ritme fins despres de l'ultima corba i pujada on vaig fer un canvi de ritme i em vaig separar del grup, aixo va fer que dels dos de davant que anava a atrapar un canvies encara més fort el ritme mentres que l'altre i jo que no podia més i la recta s'he m'havia fet llarga vam arribar a l'hora més tranquilament.

Amb un senyor, una mica despres del Km 4, vaig fer quasi tota la cursa aprop seu
Al final em va sortir un gran temps 26'32 una millora de quasi 4 minuts de la marca que, en el mateix circuit, vaig fer l'any passat. 34è en total.

Resultats:
34è en total
33è en categoria Masculina
1r nascut al segle XXI
26'32 en una mitjana de 3'47 el Km empatat amb un tal Josep M* Gisbert


Puajada