dissabte, 27 de desembre del 2014

2n Control Cadet de Pista Coberta

El passat 20 de Gener vaig anar a Sabadell al 2n Control de Pista Coberta a fer Llargada i 300m tot i que tambè estava apuntat als 600m.
Al arribar ens vam trobar amb en Joan Artigas i el seu pare, aqui estem Joan i jo.

Vaig baixar a la zona d'escalfament i vaig anar escalfant, estirant, etc. Erem tants a la llargada que  ens van dividir, 22 en el fosso A i 23 al B. Jo saltava casi l'ultim i la meva carrera era tant llarga que havia de vigilar perque estava entre la rodona de Pes i la zona de caiguda.
El en primer salt em va sortir molt malament ja que vaig trepitjar tota la plastelina, en el segon salt vaig fer nul per res, ni un centimetre i al'ultim tanbè vaig fer nul per bastant poc.

Despres d'una llarga espera i que tothom em preguntes de perque no feia els 600m vaig preparar-me per fer els 300m, anaven cridant series de 3 en 3 i mai me cridaven fins que a la desena i ultima serie em van cridar, anava pel carril 4 i corria amb en Xavier Boerlegui del Sabadell i en Joan Artigas.
Vaig sortir massa lent tot i que vaig passar en Xavier com que estava sol i no tenia ningu a davant no vaig correr prou i al Carril Lliure en Joan em va passar perque ell si anava al maxim, quan quedaven 100m em treia molta diferencia però jo com que encara em quedaven moltes forces el vaig atrapar en 50m i casi el passo, al final vaig quedar 2n de la serie amb 40''75.
Despres em vaig quedar a veure com l'Alex Godo corria els tres mil, que va abandonar.
Aqui estic amb el pare de l'Alex abans de que comences la cursa.