dissabte, 20 de desembre del 2014

1r Control Cadet de Pista Coberta

El passat 13 de Desembre vaig anar a Sabadell a el 1r Control Cadet en Pista Coberta i vaig fer els 60 i els 600m.

Resultats

Del club erem en Nil i  jo, vam escalfar, estirar, etc. fins que ens van sortir les llistes de sortida i van començar a cridar les series, en Nil corria a la serie J, en Pau Galceran a la K i jo a la L es a dir a la 12èna, en la meva serie hi havien l'Adria Torrents i en Xavier del Sabadell que són molt bons.
Desde la sortida l'Adria que és molt més bo s'ens va separar i jo i en Xavier vam correr molt igualats, al final vaig quedar 3r per 4 centesimes, i l'Adria ens va treure mig segon.

Resultats:
  1. Adria Torrents        7''65
  2. Xavier Beorlegui    8''12
  3. Victor Coris (Jo)     8''16 MMP
Despres de veure les series on corrien noies del meu club ens vam quedar jo i en Donato (l'entrenador) sols i esperant ja que els 60 havien sigut a les 10:10 i ara havien d'esperar fins les 13:50

Quan va ser l'hora vaig baixar a escalfar, i va arribar tothom en Toni de Tortosa, en Pol Teruel, en Sergi Adalid, en Nil Congost, en Nil del Valls, l'Eduard i en Pep del Riudellots, etc. i van sortir les llistes de sortida, a la primera serie en Nil Congost, en Toni, en Sergi, a la segona en Pol Teruel i a la tercera jo amb 4 nens que mai havien fet un 600, estava molt enfadat perque tenia la 2nª millor marca en total i corria a l'ultima serie. Ens van fer pujar totes les series juntes, a la primera serie en Nil va sortir davant i l'altre Nil va seguir-lo però va acabar "petant", i el van passar en Sergi que havia anat més o menys igual i en Toni que havia anat de menys a més, van fer:

1r 1'31''70 Nil Congost   CNBanyoles
2n1'33''00 Sergi Adalid  GA Lluisos de Mataro
3r1'33''21 Toni Gimenez CA Terres de l'Ebre
4t1'33''60 Nil Martinez FACVAC Valls

A la segona serie en Pol com que era el més bo va començar a tirar a la serie però a l'ultima volta no va poder més, va "petar" i un noi del Sabadell el va passar, van fer:

1r1'33''44 Joel Cardero JA Sabadell
2n1'35''24 Pol Teruel CA Canaletes
3r1'40''07 Nil Cabanach AACatalunya
4t1'41''31 Pep Simon ACERiudellots
1'52''80 Eduard Cebria ACERiudellots

I a la tercera serie vaig correr jo, em va tocar pel carril 1, un jutge que tenia just darrera i que jo pensava que tenia davant va donar la sortida. Desde el començament vaig sortir molt rapid de la rabia "lo" cabrejat que estava per correr "sol" a l'ultima serie, anava molt rapid, vaig fer els primers 200m en 27sg, a la segona vaig intentar correr al maxim però ja em notava una mica cansat, tot i aixi la vaig fer en 29sg i a la ultima volta vaig intentar com vaig poder aguantar tot i que vaig perdre bastant temps. A final la seria va anar aixi:

1r1'31''81 Victor Coris CA Sant Celoni (Jo) MMP
2n a 18 segons Arnau Martinez amb 1'49''64

El pas per meta de la 1rª o 2nª volta
Recta final (Segurament)



1'31''81 !!!!!!!!


1'31''81 !!!!!!! Aquesta marca per una norma molt rara* és una millora de més d'un segon el record Infantil en Pista Coberta de la prova.

El dia següent pel matí van sortir els resultats, i el dimarts per la tarda van actualitzar el full de Records.




Llistat Masculí:



Tambè un dia de la setmana va sortir aixo al diari: BaixMontseny.Info







Portada del diari i de la secció d'Esports





I a sota de tot del diari hi havien unes petites seccions amb tot noticies de alguns temes importants:
Sant Celoni

Esports

Tambè en una de les etiquetes de la noticia que és diu: Víctor Coris


A més a finals de setmana va sortir aquesta noticia a la Federació Catalana d'Atletisme




Fotos: JJVico i captures de pantalla
*Norma Rara:(*) Podran obtenir millor marca Infantil, els atletes que tinguin 13 anys o menys el 31 de desembre de l’any de la competició.




1 comentari:

xikufrancesc ha dit...

Puc imaginar com hauria sigut una cursa on haguesis encara participat sense veure res, sense sentir res, i encara mes emprenyat per qualsevol altra "tonteria"?

Quan tens un carril només per tú, uns metres que completar i un temps que no cal ni recordar. De ben segur necessites oblidar l'entorn, ocupar-te en còrrer com cal i disfrutar al màxim amb tot plaer. I mi-te'l, que tens nou rècord.

Enhorabona campiò, tens cos, ànima i qualitat de lluitar, per tu.