dimecres, 2 d’abril del 2014

1rª Jornada del Campionat Territorial Gironì a Girona (Relleus i Martell)

El dissabte passat vaig anar a competir a Girona al Campionat Gironì.
Vaig fer 4x80m i Martell

Als 4x80 ens va tocar pel pitjor carril. Primer en Pol va agafar bastanta ventatge i en Lluc i l'Angel la va reduir a més de que els primers el CNBanyoles és separaven, i quan em van donar el testimoni jo vaig sprintat al maxim i vaig passar a tots menys al Banyoles per molt poc.
Al final: 46''1

Despres al llençament de Martell que no havia fet mai en competició vaig fer-ho molt bè primer un tir de 22m, despres el millor de 23,40 i finalment un de 21m perque a la segona volta vaig tocar una mica el martell amb el terra i em va frenar, vaig guanyar.

2 comentaris:

carmen ha dit...

Victor , no hay duda de que eres bueno en todas las disciplinas.
FELICIDADES CAMPEON

fcobos ha dit...

Muy buena tu actuación, felicidades, un abrazo