dimecres, 9 d’abril del 2014

Control Baix Montseny

El passat dissabte vaig participar al un control a Sant Celoni i vaig fer Pes, Alçada, 1.000m i 80m.

El pes a les 9:30 vaig tirar 9,25 que és la meva millor marca personal (MMP) i la primera vegada que passava de 9m despres vaig fer llençaments més curts, mentres que en Pol va tirar 9,49m.

A l'alçada vaig començar fent 1,15 i despres 1,25 de 5 en 5 fins a 35 i despres de 3 en 3 tots a la primera fins que a 1,47 em vaig eliminar al final vaig fer 1,44 MMP (millor marca personal) , mentres que el Pol sempre a l'ultim intent va saltar 1,47 i 1,50!

En els 1.000m vaig correr casi sol només un noi i dos noies, tot i aixi vaig aguantar molt bè el fort ritme al que vaig començar igual que a les Sansis de Riudellots i Lloret i vaig fer un gran temps sol de 3'00''2 (MMP) per molt poc baixo de 3 minuts.

Al final tot i que estava una mica cansat dels 1.000m vaig guanyar el 80m amb un temps de 10''8, tenia 11''2 aixo vol dir que és la meva MMP.


Totes aquestes marques són minima pel campionat de Catalunya en pista coberta encara que la de pes ja la tenia.